Gamze_216 benim de 24 hastalıkken başlamıştı. Taş gibi oluyordu karnım dik yürüyemiyordum. Farklı şehirdeydim doktoruma telefonla ulaştım iğne, progestan fitil kullanmaya başladım. Daha öncesinde de düşük riski için kullanıyordum. Çoğunlukla uzandım. Aşırı sertleşmeler azaldı ama sertleşmem hep devam etti. Erken doğumdan çok korkuyordum ben de ama şimdi 38. Haftadayım. Verilen ilaçları kullanın içiniz rahat olsun 🥰