Momtheangel Herkese selam 🥰 biliyorum ki burası bebeklerimiz için ama kendim için sormak istiyorum geçen çarşamba burun ameliyatı Oldum burnumun içleri kabuk oldu tamponlar çıkınca normal mi acaba
hayalperest2310 Momtheangel çok normalde elinizden geldiğince verilen suyu sıkın yumuşatın tamponlar öyle daha kolay çıkıyor
Hulo2105 Momtheangel normal canım. Ben 5-6 sene önce oldum tamponların içi hep kanla doldu ve kurudu. Resmen 1 hafta nefes alamadım ağzım açık uyumuştum. Okyanus suyu vermişti doktor ama bende pek işe yaramadım. Tampon çıkınca nefes almanın kıymetini anlamıştım😂
mommytobe_ Momtheangel hangi doktora ameliyat oldun canim? Ben de dogumdan sonra burnumu yaptirmayi istiyorum ama iyi doktor hangisi bilmiyorum hic
Ayzay Normal. Benim doktorum okyanus suyu önermişti. Bir delikten çekiyorum direk delikten çıkıyordu böylelikle kabuklar atılıyordu bir sorun isterseniz
Momtheangel hayalperest2310 düzenli kullanıyorum cnm tamponları çıktı ama kabul tuttu işte bende korktum 🤣
Momtheangel Hulo2105 gerçekten nefes almak mükemmel 🤣 bnm de çıktı tamponlar kolay çıktı ama sonra kabuk tutunca korktum işte 🤣🤣
Hulo2105 Momtheangel normal canım kanlar ve sümükler kuruyor maalesef banyo yaptıkça yumuşarlar rahat ol😌
Momtheangel mommytobe_ Sakarya eğitim araştırma hastanesinde oldum canm devlette estetik yaptırmadım kemik kayması ve etleri büyüktü. Ama çok zor bebeğin küçükse keskinlikle büyümesini bekle kızım 5 yaşında annemde kaldım hep hala annemdeyim çok zor 🤣