Deletedmom_8 ilkanneyim06 bence hiç bişey. Onlar bize gelirken hediye getirsin. Hem 9 ay bi çocuk taşıyalım hem o kadar sancı çekelim hem de gelene hediye mi düşünelim 😂 onlar bizi düşünüp hediye alsınlar 😂
gkbyza ilkanneyim06 kuzum valla artık her şey o kadar masraflı ki ben çocuğumun rızkını gelene gidene dağıtamam yani bir şeyi alırken bile 3 farklı yere bakıyorum hangisi uygun diye.. gelen getirsin hediyesini..
A_syma ilkanneyim06 Odaya cikolata aldik. Gelene verdik. Onun disinda hic birsey yapmadim. 😑😂 bunda yapabilirim bilemedim
ZMM8888 ilkanneyim06 oğlumda kokulu taş çikolata dağıttım ama pişman oldum hiç hakketmeyen insanlar için okadar uğraşmışım 🤦♀️😁 5 haffa sonra doğumum bu defa hiç Birşey dağımiycam onlar bana getirsinler😂
PapatiA ilkanneyim06 hastanede dağıtmana gerek yokki bence hiç girişme onun yerine evine gelene yada Mevlüt yaparsan o zaman dağıtırsın bence hastane gereksız oluyo
teacherozlem Bunlarda yeni adet oldu ben 10 sene önce doğurduğumda yoktu bir de hastaneyi geleni mi düşüneceğiz offf kim çıkarıyor bunu ilk yapanı bir elime geçirsem 😂