eylulmomm Kaç saate bir emziriyosunz kızlar bebeğim 13 günlük geceleri 2 defa kalkiyo sadece 4 5 saate bir emiyo acıkınca ağlar diye düşünüyorum çok mu uxun süre sizce
mhrmom eylulmomm benim bebeğim de 12 günlük 3 saatte 1 emiyor düşünüyorum ben de acaba uzun bir süre mi, hatta bazen uyandiriyorum😀
mommysbrids eylulmomm 13 gun icin max 3 saat yani Sarilik riski artik yoktur belki ama yinede 3 saatte bir emzirmek lazim
Minnacksevdack eylulmomm 26 gğnlük bebeğim benimde. Gündüzleri 2 saate bir istiyor , geceleri ilk uyuduğunda 4 saat sonra falan kalkıyor.