ilkanneyim06 Güzel anneler merhaba ben 3.5 aylık hamileyim ama maksimum yarım saat ayakta dikilince kasıklarıma kramplar giriyo saatlerce ayakta durmuşum gibi oluyo hemen bacaklarım ve belim ağrıyo bu normal mi böyle olanlarınız var mı
Tubatgn ilkanneyim06 bugün misafirlerim vardı. Çok ayakta dikildim sol bacak iptal, ama çok normal yoruluyoruz. Bizede yan etkisi bu şekilde oluyor 🌸
ilkanneyim06 Tubatgn yarım saat icinde ne yaparsam kar nefes nefese kalıyorum dünyanın isini yapmıs gibi hissediyorum
Tubatgn ilkanneyim06 bende öyleyim dinlene dinlene yapıyorum, sol bacağıma vuruyor ağrılar. 2 saattir uzanıyorum hala geçmedi sol bacağım cidden iptal durumda. 🥴
Tatlimm Benimde ayni canim belim kitleniyo sanki cok oturuncada cok ayakta kalincda normal heralde doktorda bi sey demiyoyat uzan ara ara
Ozgeelaa Ben de 15 haftalık hamileyim belli bir süreyı aşınca bel ve bacaklar başlıyor kasıklara vuruyor sonra
Sinemkarq Ya şu ünlülere bakıyorum sürekli ayakta sürekli bir etkinlikteler hamileyken acaba nasıl dinç kalıyorlar enerjileri yerinde ben bilmiyorum 😀