ElanurMerayhan 40+5deyim cuma gününe kadar bekliyoruz gelmezse doktorum sezeryan tarihi verecek yalancı sancılarım var bu durumda Meryem ana otunu suya koysam sizce işe yarar mı deneyen var mı