Tugcesena Hanımlar merhaba. 9. Haftadayım doktorumu değiştirdim ve doktorum folik asit markamı değiştirdi. Böyle hamilelik süreci içinde değişikli yapan oldu mu aranızda? Acaba sorun olur mu?
gorkemcim Tugcesena bende vitapure kullaniyodum sonradan solgarin folik asitini almaya basladim hamilelikte 12.haftaya kadar kullandim
MinnieMouse Tugcesena başlangıçta folbiol verirler. 8-9 haftada folik asit bulunan başka bir takviye geçilir. Fazlası da zarar çünkü folbioldeki mg yüksek biraz.
Tugcesena _ozlmm folbiol kıllanıyordum çok yüksek o riskli dedi başka bişey yazdı 🙈 o zaman sıkıntı olmaz sanırım teşekkür ederim
_ozlmm Tugcesena evet folbiolun ağır olduğunu söylüyorlar 😊 bende folactiveden diofol a geçiş yapmıştım bir sorun olmadı 36 haftalığız ☺️
Tugcesena _ozlmm çok teşekkür ederim sağolun 😍🧿🌺 Allah ın izniyle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah