Crnn_1 Kızlar komageneden çiğ köfte siparişi verdim canım deli gibi istiyor bi dürümü bitirmem lazım 19. Haftaya girdim ilk defa yicem bir sorun olur mu :(((
nur_ilk Crnn_1 etsiz olduğu sürece sorun yok istediğin gibi ye benim de canım istemişti saolsun eşim evde yaptı varsa imkanın evde yapsın biri yoksa al ye sorun yok ama bol ayran tüket içlerinde katkı maddeleri oluyor ya dışarıdaki yiyeceklerde
Aksakal1907 @Semanurq çiğ köftede kullanılan et çiğ olduğu için bakteri vs kapma ihtimaliniz var o yüzden et tavuk balık bunların iyi pişmiş olması gerekiyor yemek için
Aksakal1907 @Crnn_1 içine koyulan kıvırcığın güzel yıkanması lazım bende sipariş veriyorum bazen ama porsiyon olarak söylüyorum hem maydanoz yemiyorum hemde kıvırcığı evde kendim yıkayıp öyle yiyorum çünkü bazen küçük böcekler olabiliyor içinde