Gkceko Selam anneler ve anne adayları 😍 18 haftalık hamileyim. Eşim kuaför ve evde saçını boyayalım diyor. Sizce ombre yapmalı mıyız yoksa zararı var mı beklemeli miyim?
alonee Gkceko En iyi cevabı doktorunuz verir. Benimki izin vermemişti mesela. Doktor gibi cevap verenleri de dinlemeyin ayrıca. İlla boyamak istiyorsanız da bitkisel tercih edin en azından. Yinede dr. sormakta fayda var
eylulicten Gkceko ya dogumdan sonra da boyamayin sute gecer diyenler var. Kuaforume sordum diplere surmeden bitkisel boyatırız balyaj atariz en azindan idare eder seni dedi
ballibocek Gkceko ben phyto color ile boyadım, aveda saç boyası içeriği de ok dediler.. siz yine de içeriği hekiminize gösterin..
Desasel12 Gkceko bende 16 haftalık hamileyim doktoruma sordum içinde amonyak olmayan boyalarla yapabilirsin sıkıntı yok demişti sende içeriğine bak canım madem eşin kuaför bilir içeriğini amanyoksız boya tercih et