1aysekaplan Balkaymak_ ama benimki bir hafta onde gozukuyomus 22+5 gözüküyor dedi doktor ondan olabilir canım 😂
Elifderin34 1aysekaplan sanırım öyle olacak doktor şekeri fln yasakladı 😅 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sizede 🥰
1aysekaplan Elifderin34 dikkat et canım meyve ye sebze ye faydalı olcak şeyler ye çikolata şekere çok düşme insan dayanamıyor ama zararlı bunlar gereksiz kilo yapıyor 😊 amin canım seninkide inşallah sağlıklı bir şekilde dogar 🤲🤲🧿
1aysekaplan kuzucumoglum yok csnim normal geldi bana kilosu zaten son aylarda çok alınıyor şuan daha az az alır bebiş