sevgitbk Kısslaar nasılsınız nasıl gidiyor hamişlik?bir sıkıntı yoktur umarım bebişlerde ve sizlerde.Biiiz 26+4lük bir paşayız.Ismimiz de Bilal Asaf olacak inşallah.sizlerde nasıl durumlar?Kaç haftalık oldunuz?Cinsiyetler,isimler belli mi?🐣
Eldgrn sevgitbk 18 haftalık olduk kızçemiz geliyor ismini Asel Ceylin olarak düşündük şu anlık yani Asel Ceylin olarak değişti artık son karar şu anda bu cinsiyet partisi yapmamıştık bugün eşim dedi ne yapıyorsun ne ediyorsun dedim elimde cinsiyet balonu vardı ya onu patlatacağım videoyu çekerek anı kalsın diye hiç hevesi yoktu normalde dedi akşam dedi beraber patlatırız beni bekle onu bekliyorum şimdi hazırladım her şeyi giyindim kuşandım masaya bebiş eşyaları koydum bir babası bir eksik 🤣🤣
Selcanmeral sevgitbk 39+5 ten selamlarr zorlu ve ağrılı geçiyor malesef son günler oğluşum gelmek bilmiyor yerini sevdi sanırım 😅 her an doğurmayı bekliyorum işte☺️Vee isim konusunda hala net değiliz
ZMM8888 sevgitbk 32 hafta ve çok ağrılı sancılı sık sık WC Li geçiyor. Kızim olucak ismini Elif koymayı düşünüyorum 💕🥰❤️
TeoMom sevgitbk 27+2 olduk oğluşla ismimiz Teoman olacak💙 erken doğum riski olduğu için evde yata yata geçiyor günler 28+0 da randevumuz var iple çekiyorum 😍
sevgitbk Eldgrn oo iyi yapmışsın canım🤣 güzel anı kalır büyüyünce izletirsin kızına da.Rabbim sag salim kucağına almayı da nasip etsin💖
Eldgrn BBuseY detaylı değildi canım renkli baktık ama doktorum detaylı’dan önce kendisi de baktı iyice detaylı gibi her şey yolunda organlarında bir sorun yok 🤣🤣😁 su zamana kadar c herşey yolunda gitti hep diyordum biyerden bişey çıkarır şimdiye çıkarmadiysa doktor dedi normalde sağda solda altta olur plesanta bunun üstünde duruyor diye 🤣🤣 bir sorun teşkil etmiyor sadece görüntü zor alırız dedi. Öyle geçti 1 ay sonra detayli var
Biranne- 28+2 olduk paşamla ismine hâlâ karar veremedik. Bu zamana kadar güzeldi herşey bir kaç haftadır bacak kırampları karında sertleşmeler ve vajina ağrısı başladı yarın kontrolümüz var umarım normaldir herşey.
BBuseY Eldgrn canım bize daha 12 haftada bakmıştı plasentaya yukarı doğru çıkıyor demişti. Normal doğuma engel değil demişti . Ama çok şükür bak bebekte sağlıklıymış ☺️🌸🌸
Eldgrn BBuseY Yok canım vermedi ama şöyle belirli bir tarih verdi O arada detaylı yaptırmam lazımmış detaylının sonucuna göre yapmam gerekeni söyledi eğer bir sorun varsa hemen gel yoksa bir ay sonra gel her şey yolundaysa diye o kadar
BBuseY Eldgrn buradaki bayanlar diyor ya kadın doğum doktorunun evrak vermesi lazım sonrasında detaylıdan sıra alıyorsunuz diye 🤭ben kendi doktoruma detaylıca sorayım bakayım
Eldgrn BBuseY ha o genelde devletlerde oluyor diye biliyorum canım ya ozeldeki doktorum yönlendirmesi böyle
Eldgrn BBuseY oralara randevuyu zor veriyorlar diye hiç uğraşmak istemedim valla ben bakalım araştırıyorum şimdi