Ellia Güzel Anneler gebelikte çiğ ete dokunduktan ve elleri iyice yıkadıktan sonra birsey olur mu ? Bigisi olan var mı derler ya bebekte leke olur vs. Ne kadar doğruluk payı var acaba ?🤔
Meliyyke Ellia leke muhabbeti yalan dolan ama parazit bulunma ihtimaline karşı ellerinizi güzelce yıkayın, bir şey olmaz ☺️
Deletedmom_110 Ellia hamileyken yemek yaparken mecbur doğradım dokundum falan doğum da yaptım hiçbir sorun yok şükür
Asasasas Ellia leke olmuyor ama bence bu geçmişteki gebelerin uydurduğu bir hurafe olabilir.. hani gebe kadın yemek yapmasın amacıyla filan 😂😂😋😋
Melismelo Leke olur tamamen hurafe inanmayın böyle şeylere ama toxoplasma olabilir asıl bunlara dikkat edelim gerci o da nadir bence
Hullyya Ellia Toksoplazma dan dolayi cig etr dokunmayin deniliyor. Ki bagisikligimz varsa onda da sorun olmuyor. Ben bakteri testi yaptim bende pozitif cikti yani bagisikligim varmis bu yuzden cig ete rahatlikla dokunuyrm. Sizde istersnz baktirin
PapatiA Ellia ben bunu. Çok duydum özellikle ciğer Gerçi bütün yıyecek olarak aldıgın şeylerden sonra bıyerıne dokunma elını yıka derler doğruluk payını bılmem
Bulut2093 Benim 3 kedim olmasına rağmen toksoplazma negatif çıktı.hatta doktor inanmadı. Bir daha test yaptık. Yine negatif. Bu yüzden et doğrarken eldiven takıyorum. İçim rahat ediyor.