Kızlar 5 haftalıkken hafif kanamam oldu hastanrye gittik. Düşük tehlikesi şüphesiyle iğne vuruldum ve progestana basladim. Normalde 8 haftaligim saniyordum son adet tarihime göre ama ultrasonla 7 çıktı. Neyse hiçbir problemim yoktu. Aradan bi kaç gün geçti cok sancilanmaya basladim birazda üşütmüşüm. Kabızlıgimda var biraz. Sonra bugün tuvalete gittim yine lekelenmem var hafif kırmızı. Daha oncelerde söylediğimde doktor ilacıma devam etmemi baska bisey yapamayacagini soyledi. Ama son gittigimde yani 7 haftalik oldugumu söylediğinde kalp atışlarını da dinledik bebeği de gordum. Bir sorun yoktu herşeyi normaldi. Şuan bu kanama beni endiselendiriyor.