Kızlar 39+1′im. Doktorum bu hafta bekleyebilirsin gelebilir dedi çünkü nişanım falan geldi. Kimseye de söylemedim doktorun bu hafta gelebilir dediğini ama ay herkes arayıp mesaj atıp duruyo doğurmadın mı hala, ne zaman doğurcaksın, çıkart artık şu çocuğu içinden diye.. o kadar sinirimi bozuyolar ki artık terslemeye başladım insanları. Sanki sonsuza kadar içimde tutucam çocuğu yani illa ki doğacak sinirim çok bozuldu öylesine yazmak istedim 😒