Bende oldum canım olmanda bi zarar yok dogumm zamanında sezaryanda falan mikroplardan koruyormuş makas falan şeyler var ya onlardan ben bi kere oldum daha öncesin de de olmuştum o yüzden 1 kere yaptı saglık ocağı beni biraz kötü yapmıştı doktora söylediğimde bir kere olsan da yeter 2 olmazsan paslı yerlerden uzak dur cıplak ayakla yerlere basma demişti