Sinemkaya43 Kızlar Meryem Ana otu aldım doğumum başladığında suya katıcam nasıl kullanmam gerektiğini bilmiyorum internetten araştırdım farklı şeyler yazıyor her birinde siz nasıl kullandınız fayda gördünüz mü?
eesrakip Sinemkaya43 suyun içine attıktan sonra meryem suresi okunuyomuş ve doğundan sonra otun yaprakları tekrar kapatılıp bağlanıyomuş vr atılıyomuş benim bildiğim
Sinemkaya43 eesrakip bana Meryem süresi okiyabilecek kimse yok Ayetel Kürsi Felak nas falan okunsa yetermi