Merhaba benimde tansiyonum çok yüksekti, proteib kaçağından şüphelendiler. İdrarda protein sınırda çıktı bebek az kilo alıyordu. Hem tansiyon hem protein kaçağı olunca gebelik zehirlenmesi oluyormuş. Diyet verdi doktorum tuzu kestim tamamen tansiyon takibi yapıyorum tansiyonum düzene girdi. Takipte kalalım dedi sık sık kontrole gidiyorum