Dolunaybelinay Kızlar bebeğim 15 gunluk 1 gözü çapaklanıyor sulanıyor sulanması da katı akıntı gibi enfeksiyon mu kaptı acaba suanlık sadece 1 gözde. Yaşadınız mı bu durumu gittiniz mi doktor a
Neslihan37_ Dolunaybelinay çok normal benimkinde çok capaklandi hala çapak oluyor 2 aylık olduk. Doktor onlar şuan gözyaşı fazla uretemiyorlar ama göz ceperlerinde biriken sular capaga dönüşüyor çok uyuduklari için demişti. Tabii benim bebeğimin durumu böyle siz içiniz rahat etmezse yine bir göz doktoruna gösterin
Deletedmom_110 Dolunaybelinay aynı durum bizde de oldu 10 günlükken doktorumuz damla yazdı göz damlası kullandık yaklaşık bir ay içinde düzeldi
SibelCeltik Dolunaybelinay bir göz doktoruna götürmenizde fayda var. Göz yaşı kanalı tıkanıklığı olabiliyor bebeklerde ve doktorlar masaj ile damla öneriyor. Nasıl masaj yapacağınızı doktor gösterir ya da videolar var internette oradan izlersiniz. Ama önce doktor görmeli. Süt damlatma, çay koyma gibi şeyleri de sakın yapmayın
eylulmomm @Dolunaybelinay bugün sabah farkettim bende doktora götürdüm 13 günlük kızım anne sütüyle gözlerini sil dedi bide damla yazdı geçmezse al dedi
Kelebek-34 Gözünün kenarında minik delik var ya oraya parmağınızla 10 sn hafif bastırıp parmağınızı kaldırın bir kaç kez tekrarlayın bazen orası tıkanabiliyor bizimki o şekilde geçti parmağınızı direk sürmeyin temiz ağız mendiliyle yapabilirsiniz geçmiş olsun
Meltem99- Çayla sildim ben 8 9 aya kadar aktı doktor normal dedi bi sıkıntı yok dedi yumusak bezle ılık suyla sildim hep