Sinemurey 2 gün oluyor sezaryen doğum yaptım göğüs uçlarım çok kötü ne kullanabilirim lansinoh kullanıyorum ama hala aynı yara oldu artık gümüş kapak takıyorum aynı zaman da ama yok çok acıyor
ipektolita Sinemurey mumys natural kullandım bana da lansinoh hiç işe yaramamıştı. Arkadaşımın önerisi ile aldım baya iyi gelmişti. 2 hafta sonra düzene girecek acılarınız kremsiz azalacaktır.
Melike Sinemurey Doğal kantaron yağı sürüp gümüş kapak kullanmıstım. 2 günde geçirdi bidaha da yara olmadı ama 2 ay boyunca gümüş kapak kullandım onunla yatıp kalktım resmen. Öneririm 🌸
Kubra_miray_szr Benimde yara olmuş üstelik çok ağrıyor 15 gün oldu doğum yapmışım yeni yeni yara oldu benimki 😑😑burda bekleyeyim. Bilgi verirler
Deletedmom_110 Garmastan pomad öneririm süper bir krem ben iki kez sürdüm yara bere hiçbir şey kalmadı kesinlikle tavsiye ederim
Ender00 Melike gümüş kapak sadece ucunu mu kapatıyor acaba çok küçük geliyor gözüme 😅 nasıl kullanılıyor 😅
Melike Ender00 evet ucunun çamaşıra değmesini engelliyor bu yüzden daha çabuk iyileşmesini sağlıyor 🤭
Emmosch İlk gebeliğimde çok acı çektm resmen kanadı uçları, garmastan kullanmıştım,2.gebeliğimi yaşıyorum,yine onu alıcam kısmetse