Nus_12 Çok ufak bişey göbeğin üstünde bı morluk var gerildiği için gibi de netten baktm kordon diyen olmuş normal diye 🤯🤯
tgbakhrmn Nus_12 bendede var canım hafta olarakta aynıyız hocama danıştım geçici bi durum oldugunu söyledi ☺️
Nus_12 Anasinincani nettende baktm olabiliyormuş acaba bendemi tek dedim bı korktumda normal dir o zman sorayım deidm bide sizlerede
Nus_12 tgbakhrmn sağolun ❤️ iyi bari nette de herkes yazmış öyle olabiliyormuş çok hafif ağrı vs yokda gerginlikten olmuş yada bebek vurduğu için mi morarmış gibi 😃😃