minik_koala_ve_annesi Bu gun biraz dogum icin elmali kurabiye yapip pisirdim pismis haliyle buzluga giriyor mu acaba giriyorsa cikarinca buzluk tadi vs oluyor mu denediniz mi fikir verir misiniz 🥰canlarim
nilsmomy minik_koala_ve_annesi benim bildiğim giriyor çünkü annem ara ara kurabiye yapıp atıyor buzluğa ama kendim hiç denemedim tabi
minik_koala_ve_annesi nilsmomy benimde teyzem koyuyorda bende denemedim baska deneyen olduysa diye fikir almak istedim
Deletedmom_8 Pişince nasıl oluyor hiç bilmiyorum da teyzem hep pişirmeden koyar. Çıkarıp hemen pişirir. Aşırı güzel yeni yapılmış gibi oluyor kokuda sinmiyor asla