Kaderbuyuk Merhabalar kizlar esenler medipolde dogum yapacak olan hastane odasini suslemeyi dusunen var mi acaba ? Odalar da masa bulunmuyormus ne yapacaksiniz ?
Nurcin Kaderbuyuk bende orda doğum yapacağım ama odaları hiç gezmedim :/// masa hazılamayacağım ama ne bilim tatlısı çikolatası çiçeği olur diye düşünüyorum... nereye koyacağız onları
ozlemkrts Nurcin ufak bi masam var onu mu götürsem diye düşünmüyor değilim nur Cansu yılmaza gidiyorum bnde
Nurcin Kaderbuyuk ahahahahahaha yok daha neler :D ben hiç gezmedim odaları.. nasıl büyük küçük temiz?
Kaderbuyuk Nurcin 3 cesit oda varmis canim kucuk orta ve buyuk . Hangisine denk gelirsen oraya yerlestiriliyorsun . He bide vip odalar varmis 450 tl farkla ordada kalabiliyormussun🤦🏼♀️
Nurcin Kaderbuyuk hımmmm.......... o zaman son dakika belli olacak desene.... ama masa olayı kafa karıştırdı. peki doğum fiyatlarını sordun mu hiç? bi de kaç haftalıksın
MasalAlparslanMom Nurcin temmuz ayında Doğum yaptım bende. Uzman doktor normal doğum 880 , sezeryan 1150 liraydı. Yardımcı doçent 350 lira fiyat farkı oluyodu. Ama zam gelmiş sanırım. Mesela ozaman muayne 50l, nst 20liraydı
HuriyeTrkolu Nurcin ben bir ay önce sordum uzman dr normal doğum 1100 doc 1500 sezeryan uzman 1800 doc 2100 dü sanırım
Nurcin MasalAlparslanMom nst ye ucret aliyorlar mi? . tesekkur ederim bilgi verdigin icin. Peki memnun kaldin mi?
MasalAlparslanMom Nurcin ilk muayne kaydı açıldığı gün almadılar.haftasına İkinci kez kontrol muayenesine gittiğimde aldılar. Zaten aynı muayne sürem dolmadan 10. Günü de Doğuma gittim 😌
MasalAlparslanMom Nurcin doğru zamanda Doğuma alındığım için memnun kaldım evet. Ebe de çok iyiydi. Ben gece acilden doğumhaneye alındım ebe tek olmasına ve sorunlu olarak 6 hamile peşpeşe beklememize rağmen yüzünden gülümseme eksik değildi. Doğum anındada motivasyonu iyiydi
Nurcin MasalAlparslanMom hımmmm..... iyi iyi :D aklımda soru işaretleri vardı. biraz geçti. benim evime 10 dk mesafede hastane araba ile. o yüzden hani acil bi sancıda giderim diye plan yaptık :D gerçi daha çok var. 17 haftalığız henüz.