Tlyglc Merhabalar, 40. Haftadayım 1 parmak açılmam olduğunu söyledi doktor yarın gün verdi suni sancı ile doğuracağım. Endişeliyim bu şekilde doğuran var mı ? Dikkat etmem gereken bişey var mıdır ?
M_A Tlyglc bende tam 40 haftada pazartsı sunı sancı aldım işe yaramadı açıklık 1 .cmdı olmadı sezeryan oldum
Dilekzamn Tlyglc eylül bebeklerinde birşey var herhalde banada p.tesi için suni deniycek 40+2 de sizin şuan ağrı veya sancınız varmı
BirFeyzaBirBebek Tlyglc haftaya kadar bebek gelmezse bana da suni sancı ile baslatcaz dedi doktor. Benim de 1 cm acilmam var 2 haftadır. İlerlemedi bı turlu. Umarım haftaya kadar gelir bebis
Gozde39 M_A peki zor muydu süreç , yarın bana da ya sezeryan ya da suni sancı dedi, karar veremiyorum
Tlyglc Dilekzamn arada ağrı sancı vuruyor ama düzenli değil gece sancılanmazsam sabah suni sancı verileceğini söyledi doktor bu süreci yaşayan var mı nasıl ilerledi acaba süreciniz
Nur321 Bana da pazartesiye kadar doğmazsa gel dedi 40 +2 oluyoruz o gün ama suni sancı veya sezeryan lafı etmedi inşallah o zamana kendi gelir miniğim
Tlyglc İnşallah bebişleri sağ sağlim alırız kucağımıza sıkıntı olmadan. Suni sancı sürecini merak ediyorum ağrısı sızısı sonrasında ne kadar süre sonrasında doğum yaptınız
Gulcinn20 Bende 40 hafta oldum yarın yatış verdi 1 parmak açılmam varmış suni istemiyorum dedim suni değil rahim açılması için bi ilaç vericem dedi o nedir bilmiyorum olmazsa sezeryana döneceğiz galiba bende merakla bekliyorum.