Merhabalar
Geçen hafta bebeklerimin çift yumurta ikizi olduğunu öğrenmiştim 6 haftalıklardı. Bugün yeniden gittiğimizde 7. Haftamızda kalp atışlarını duyduk lakin bir kese diğerine göre çok daha küçükmüş ve bebekle kesenin boyutu çok yakın düşme ihtimali %50 dedi doktor. Progestan geçen haftadan beri içiyorum . Başına böyle bişey gelen var mı ? Resmen kalp atışlarına sevinemedim bile tam :(