Anneler 38+1 deyiz öğlenden beridir ayaklarım ısınmıyor bir türlü
Sabahtan beri de hafif ishalim var ve 2 saattir falan midemin yanlarında sancılarım var bebeğim de baya hareketli arada kasılmalarım oluyor 2 3 gündür doğum belirtisi mi acaba bunlar yoksa üşüttüm mü acaba bı acile gitmeli miyim sizce doğum sancısı olsa karnımın üstlerinde olmaz diye düşünüyorum midemin yanları sancilaniyor göbek deligimden yukarısı yani