benkosarim Lavinjanya21 yani öyle bir yardım yok ancak çalışıyorsanız izne çıktığımız sürenin parasını alırsınız sadece doğurunca 300 lira devlet doğurma parası veriyor ama durumumuz yok falan diyorsanız sosyal yardımlaşmaya başvuru yapabilirsiniz