Birmeleginannesi32 Kızlar benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde epidural yaptırdım ancak tutmadı geriye bel ağrısı kaldı bel ağrısı nedir bilmezdim ilk gebeliğimde ama bunda ne oturtabiliyorum ne kalkabiliyorum iğne yerine bıçak saplamışlar sanki
ardenmoms Birmeleginannesi32 kesinlikle ben de öyle asla beli ağrıyan bir insan değildim Doğum yapalı yedi ay olacak ilk üç ay bel ağrısı çektim çok şükür geçti
Birmeleginannesi32 ardenmoms aslında ara ara kendini gösteriyordu böyle çocuğu yıkadığımda falan eğilince falan ama hamilelikte sürekli hale geldi