Çok tuhaf ama daha 6 gün oldu ve belirtileri var erken biliyorum ama tüm belirtileri hissediyorum.. deli gibi kasık ağrım sanki adet olacakmışım gibi ama daha 2 hafta var, sürekli idrara çıkıyorum tutamayacak gibi oluyorum gece uykumdan oluyorum o derece, vücüdum kasık bölgem çok fazla şiş, göğüste şişlik ve hassasiyet var sızlıyor, iştahım açıldı herşeyi yemek istiyorum sadece yağ kokusu midemi bulandıriyo. Ovulasyon testi yaptım yumurtlama gününde oldu degerlendirdik ama sadece 1 kere iliski oldu. Inşallah tutar🤲 Kendi vucudumu biliyorum hic bu belirileri normal olarak yaşamıyorum adet yaklaşıyor ondan desem oylede hic olmuyo adete en fazla 2 gün kala kasık ağrım oluyo. Psikolojik desem pek değil cunku onu dusunecek vaktimde yok evde malum işten güçten.. Bu kadar erken hisseden oldu mu yalnız degilimdir umarım 🙂