Arkadaşlar merhaba dün başım ağrıyordu tansiyon falan sandım korktum allahtan değilmiş bugünde ağrıyordu parol falan içtim ana ğşüyorum ve burun akıntım başladı genzim falan tıkandı napmalıyım günde 3 parol içerim o biraz rahatlatır başka ne yapabilrim zararı olmaz 26+2 haftalığım