Tsh degerim normal çıktı jodid ilaci yaklaşık 4 aydır falan kullanıyorum kullanmaya devam edeyimmi arkadaşlar? 34 haftalik hamileyim bu arada.
Doktor görevlendirme geldi bir turlu aynı doktordan randevu alamadım yeni doktora gittim o da gorevlendirme kan tahlili verdirdi gel dedi kendi yoktu bidaha haftaya burda ben ne yapmalıyım siz olsanız napardiniz?