Sibelmr canım salgın var herhalde bu mevsim geçişlerinde dolayi bende çok kötü grip oldum acile gittim iki tane serum verildi kan alındı ama o serumla etki bile etmedi kanda enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi kullanıyorum onu şuan ama hala aynıyım 4 5 gün oldu inşallah geçer sende istersen git Bi baktım kan değerlerine ona göre belki tedavi edilmesi gereken birsey olabilir çok geçmiş olsun