biranneadayi15 18+1 günlük hamileyim ve kabızım hamileliğimin başından beri son bir kaç gündür büyük tuvaletimi yaparken zorlanıyorum ve kalktığımda vajinam şiş ve oraya top dayanmış gibi kAbarık oluyor uyuşuyor bu neyin nesi bu haftalarda bunu yaşatan var mı ?
TTtutku biranneadayi15 ya cok normal bide yediklerinle alakali rahim buyuyup baski yapiyor ya ondan ayip olcak ama ayni durumdan bende muzdaribim yapmaya calisincada bisey olcak diye korkuyorum isin garip yani vucut uyari da vermiyo 2 gune bi gidiyorum cok rahatsiz edici ama bana zencefil onerdiler bide onu deneyelim ya hatta ben varya aci biber yiyorum valla ise yariyo aci biber icjni bosaltiyor
biranneadayi15 Artık iyice strese girdim erken doğumla gelir diye rahim ağzı uzunluğum ne durumda bilmiyorum sizce açılma mı olmuştur yoksa gebelikte normal mi bu randevuma 5 gün kaldı sabrediyorum 😫
biranneadayi15 TTtutku bende yiyorum bağırsak yumuşatacak ne varsa ama vajinayı öyle dışarıya doğru şişmiş görünce aklım başımdan gitti çok stresli hamileliğim çünkü bir sene önce bir doktor rahim ağzı yetmezliğin var demişti bu doktoruma en son 15. Haftada kontrol oldum sorun yok şimdilik demişti ne yapacağımı şaşırdım her an ne olacak diye yüreğim ağzımda birde bu kabızlık 😵💫