Aksa- Kızlar 1 ağustosta kürtaj oldum bir ayı geçti hala adet olamadım. Doktor bir ay sonra olursun demişti ne zaman olurum acaba ya bir an önce adet olmak istiyorum olmadıkça geriliyorum.
mavipapatyaa Aksa- benm üç buçuk ay sonra olmuştu oda artık ilaçlar kullanarak herkesde değişiyor canım.