LyllyL ben adetn 21. Günü yaptırmıştım ve düşük çıkmıştı değerim, biraz araştırınca yumurtlama olmadysa düşük cikiyrmus üzülmüştüm, yüksek çıkması kesin değil ama o ay gebelik ihtimali yüksek demk oluyr. Benim düşük çıkınca adet olmayı bekliyrdm. Adetn 3. Günü yapılan tahliller için, fakat gebe oldugumu öğrendim. Yani yazilan bilgilere göre ters gbi oldu çünkü düşük çıkınca o ay yumurtlama olmams demkti