Damla26 19. Haftamda ben karıncalanma şeklinde hissediyordum kaşınıyor gibi oluyordu. Şuan 21+2 yiz dışardan elimi koyduğumda tekmelerini hissedemesemde artık hareketlerini ve tekmesini hissediyorum hareket ettikçe o karıncalanma hala oluyor bebeğin ola bilir o kaşıntı dediğin