Byz25 32 haftalık hamileyim kontrolde doktor bebeğin kilosuna 2200 gr dedi . Normal mi sizce ? Sizin bebek kiloları nasıldı???
teachering06 Byz25 benimde 32de 2280 grdı çok fazla dedi bana, yediğine içtiğine çok dikkat etmen lazım dedi, karın çevresi 34+6 çıkmıştı, cumartesi tekrar kontrolüm var
Mervedemir24 132025 benimde 2040 dı haftasıyla uyumlu demişti doktor ama postlara bakıyorum hep daha fazla kilolular bebekler moralim bozulıyor
pinarrrr95 Byz25 benim de 32+0 da 2216 gramdı, iri bebek olacak dedi kilosuyla alakalı bi sorun yok ama kafası 3 hafta önde görünüyor ben de onu kafama takıyorum 🥲🥲
rmkrc Byz25 bende 33+3 deyim, geçen haft 32+5 de 2380 gram dedi doktorum. Karın çevresi 12 gün ileriden gidiyor karbonhidratı azalt yoksa normal doğum zor olur ilk gebeliğin dedi🤦🏻♀️
Busra_sansar rmkrc Ay benim doktorum da takmış karbonhidratlı şeyler yemeyin deyip duruyor çaktırma makarna yiyorum 🍜 özellikle pilav makarna beyaz ekmek dedi doktor gerçi bende gebelik şekeri var ondan da özellikle vurguluyor da dikkat edin az az sık sık yemek yiyin diyor da mideler zaten hassas öyle sık sık yiyemem yani
Busra_sansar Benimde on gün önce gittiğimde 2000gr dı yarın tekrar kontrolüm var bakalım kaç kilo olmuş kızçem☺️Normal doğum pozisyonuna gelmiş dedi on günde bir gelin artık dedi doktorum birde yarın nst’ye bağlarlar mı ki bende onu düşünüyorum
Busra_sansar Maviii Aa iyi o zaman ağrım yok ama karnımda sertlik oluştu gerçi normal diyorlar doğuma yakın karında şişkinlik ve sertlik olusurmus 🤷🏻♀️
Bsrnisa 32+2 de 1900 dü normal dedi. Nst ye bağladılar 15 dk kadar. 1 aydır kafası bayağı aşağıda dönük sadece yürüyüş yapmıyorum fazla ayakta durmuyorum çok şükür normal gidiyor.
Busra_sansar Bsrnisa Bana da aynı şeyi söyledi doktorum baş aşağı duruyor normal doğum pozisyonunda artık dedi 34.haftadayim ilk kez bağladılar bugün Nst’ye çok kasılmam yok ama gümbür gümbür kalbi atıyor baya beni uykumdan uyandıriyor bu ara birde karnım sertleşti dedim normal yalancı kasılmalar dedi doktorum
Ozgerenali Byz25 benimde 32 haftalık 2180 gram dedi aynı sayılır doktor gayet iyi dedi bize cinsiyetiniz ne
Nrglesim2 Byz25 benimde aynen boyleydi kilosu 37 haftalık olduk 3600 kg bulduk doktor gayet iyi demişti ozman için
AslanBebeginAnnesi Byz25 Ben tam 32+0da kontrole gitmiştim 2000 demişti ve 11 gün ilerde demişti. Ultrasona göre 33+4 görünüyor demişti