Mucizem_00 Tam bugday unundan krep yapıyorum gercekten cok lezzetli ve şeekr çıkarmıyor, ama fazla yapim yarın kahvaltıda tekrr yaparm diyorm hamuru dolapta dursa bişy olur mu
Deletedmom_8 Mucizem_00 zaten krep hamuru sıvı oluyor. Yani öyle normal hamur gibi olmuyo. O yüzden hiç bişey olmaz. Bende bazen kahvaltıya kalabalık misafirim geleceği zaman akşamdan çırpıp atıyorum dolaba. Sabaha yapıyorum. Ama bir kaç gün bekletmeden tüket.