Minikbebegim1999 Adet sancısı yaşıyorum ara ara bazende bebeği kasiğima oturmuş gibi hissediyorum sizlerde oluyor mu boyle bir durum
Yagmurtan Minikbebegim1999 evet benim. De öyle hep. Kasiklarda tekme atıyor. Bugün Bi de bel. Ağrımı çıktı bakalim
Merveclnk Minikbebegim1999 aynı sekildeyim bugün 18+5 regl sancısı gibi ama hafif hafif ağrıyor normal mi anlamadım.
Minikbebegim1999 Yagmurtan ayni benmde kasiklarda tekmeliyor birde gece yatarken sırtı üstü yatiyorm bazen yan sabaha kadar kasıklarım ağrıyor nedense
Merveclnk Minikbebegim1999 işin garibi ben harekette hissetmiyorum bisey mi oldu acaba ama belli olmaz mı ki?
Minikbebegim1999 Merveclnk ben onuda sordum doktora hergun hissediceksin diye birsey yok dedi ben çok hissediyorum mesela 14 de başladım hissetmeye basta çok hafifti tabi simdiki gibi degildi belki ic karnın geniştir ozamanda gec hissedersin
Merveclnk Minikbebegim1999 ben de 14 gibi hissetmeye başladım pıt pıt şeklinde falan 17den itibaren daha az hisseder oldum hatta bi kaç gündür daha az hissediyorum acaba tekme gibi hareketleri ne zaman hissedicem bilmiyorum panik yapmamaya çalışıyorum bekliyorum bakalım 🤔
Minikbebegim1999 Merveclnk onu bende merak ediyorum bende oyle pit pit seklinde hissediyorum tekme gibi değil
Merveclnk Minikbebegim1999 sağlıklı olsunlar en onemlisi onu da hissedeceğimiz zamanlarımız yakın inşallah ☺️💕