854Gul- Tüp bebekle 5 haftalık gebeyim bebek rahmin sağ tarafına yerleşmiş ve arada bir kanamam oluyo sizdede olan varmiydi fikir verebilir misiniz…
Essraanil 854Gul- tüp bebekte çok görülen bir olay canım benim de o haftalarda olmuştu.4 hafta kadar olmadı şimdi 10 haftalığım yine oldu çok iyi dinlenmen gerekiyor malesef ben sinlenmedim çalışmaya devam ettim ve kanamam tekrarladı
854Gul- Essraanil ben hep dinleniyorum ona rağmen kanamam oldu iki kez bu gece uyku arasında oldu doktorumda köşede bı sorun yok dedi ama kalp atışını duyana kadar beni tedirgin edecek bu kanama
Essraanil 854Gul- merak etme duyarsın canım benim hiç stres yapma benim bebeklerim gayet iyi ama parça bile düşürdük geçen gün böyle birşey görsen bile panikleme sakın birikmiş kanda herşey olabiliyor.inşallah riskli haftalara geçince hepsi geçecek