Herkese merhaba bugün itibariyle 37+5 oldum. Göbek deliğimin çevresinde sanki açık yara varmışta biri bıçakla kazıyormuş gibi dayanılmaz bir acı var. Doktorum parol alabilirsin dedi fakat parolla geçecek bi acı değil bu. Başına gelen ve bir şekilde rahatlama sağlayan varsa duacısı olacağım ayağa bile kalkamaz duruma geldim çok canım yanıyor çok ağlıyorum