bhdrrabia Kızlar 28 haftalığım ve 2 gündür yatakta yatarken deprem olur gibi baş dönmesi oluyo dönme dediğiöe bakmayın sanki beynim sallanıyor daha önce böyle bişey yaşayan var mı
Habis07 bhdrrabia canım biraz tansyon duser sabahları ama sen her gun ölctür saglık ocagına bi git bide kansızlık yapar onu cok kanına bi bakdır
Rumeysa030517 bhdrrabia kuzum aynısı Bende de var bende 29 haftalığım tansiyonun düşüyordur bende hastaneye gittim 8.4 dedi doktor tansiyonunu ölçtür bide ayakları nıbuzat dinlen
bhdrrabia Habis07 kandızlık var ama doktor çok değil dedi pazartesi günü tansiyon ölçtürdüm normaldi ama 2 gün içşnde düşmüş olabilir belki
bhdrrabia bhdrrabia Kansızlık var ama öyle çok değilmiş bide hep yatarken oluyo ayakta pek dönmedi başım sağdan sola dönerken deprem oluyo sanıyorum
Ayminaa bhdrrabia 25 canım bugün sağlık ocağna gittim vitamin eksikliği vardır dedi epeydir almıyordum şimdi tekrar başlicam bakalım faydası olacakmı
Seyda-12 bhdrrabia ben en basından beri öyleydim kaç kere deprem oluyor sanıp kalktım ama tansiyonum hep dusuk olduğu içinmiş meğer normal tansiyonum 9-5 dahada düşünce öyle oluyor