Gunes99 benimde daha önce 3 kez 2 aylık kayıplar oldu ilk kez bu bebegim ilerliyor derken 16.haftada rahîm ağzı gevşedi ve dikiş atıldı o düzeldi derken dün ayrıntılı da 20+2 olcakkken 1 2 hafta geri kalmış moralim bozuldu o kadar şey yedim az kilo aliyor suyu da az dedi organlar iyi dese de ben suya takildim bi yerde az bi yerden norml dedi kağıda anormal yazmış şuan erken doğum gorunmuo ama takip etcez dedi havuc suyuna başladım bende arkadaşım robotunu getirdi akşam pozisyon da vermedi göremedik kendisinide 🤦♀️ geçen hafta kendi doktoru iyi demisti