Arkadaşlar 22+3 haftalık gebeyim. Bugün detaylı ultrason a girdim. Hiçbir sıkıntı yok gelişim, boy, kilo haftayla uyumlu . Sadece suyu az dedi . Ama bir sıkıntı yok suanlik kendini üzme dedi. Su seviyesi 5 dedi. Kendini yorma bol su iç dinlen dedi. Geçen sene su kaybından 7 aylık bir ölü doğum yaptım. Gelişim geriliği göründü. Böyle birşey başına gelen. Varmı yardımcı olur musunuz çok üzgünüm 😐🤲🤰