Kızlar 38+5 deyim bu sancı nasıl bir şey. 35. Haftalarda doktor nst de çok sancı çıkmış dedi açıklık 1 cm dedi ama kasılmadan başka bir şey hissetmemiştim ben. Hala bebek kasılıyor. Bazen belimle beraber adet olcak hissi geliyor ama günde belki 1-2 kere ve 3 dk sürüyor. Bazen de yürürken özellikle karnımın sol altına ağrılar giriyor. Dinlenince geçiyor. Bunlar belirti mi anlayamıyorum.