Selam hamişler kafama bisey takildi doktor muayenemde 3hafta sonra burdan size danisim dedim. Ben 8.haftadayim ama 6.haftadan beri cok kotu mide bulantilarim var hatta uzun sure her yedigimi kusuyodum daha yeni yeni doktor ilac verince kusmalarim bitti ama canim hicbisey yemek jstemiyor herkes sut ic yogurt ye diyo ama ne zaman sut icsem geri cikariyorum bu yuzden suttende sogudum cok istahsizim kendimi zorlamaktanda nefret ediyorum aninda midem bulaniyor. Bu zamanlarda normalmi boyle kotu besleniyorum diye bebegim etkilenirmi ve hasta olurmu allah korusun kotu bisey olur mu bunu merak ediyorum