Yasinhilal 26+5 haftalık hamileyim simdiye kadar özelde muane oldum denk geldi bide cam sakura da bakayım dedim gittim bugün erkek diye bildigim cinsiyete kız dediler yanılma payı?
Kelebe05 Yasinhilal bacak arasını gördünüz mü boşmu yani ikinci kızım geliyor ikisinde boştu şuana kadar demeki tam bakmadılar yada kordon mu gördüler çünkü bende detaylı ya hiç girmedim iki bebeğimde de burda randevu yok bide özel çok pahalı
brccelik pheobebuffay yaptırma durumunuz varsa yaptırın tabi ki bütün organlarına detaylıca bakılıyor parmaklarına kadar
gkbyza pheobebuffay ben ikili üçlü vs testlere girmedim detaylı daha garanti çünkü orda görmek istedim
Ebru-EY pheobebuffay asıl detaylı ultrasona girmeniz gerekli. 2li test sadece ihtimal. Doğruluk payı yok yani. Detaylı ultrasonda kesin herşey gözüküyor. Girmenizi öneririm.
R94_ Detaylı ultrason için üniversite hastanelerine zamanında randevu yaparsaniz ücretsiz oluyor ben o şekilde yaptırmıştım
Kelebe05 Yasinhilal bence devlete üstün körü baktılar siz özle gidiyorsanız birde başka doktora gidin başka doktoda baksa anlar zaten
Yasinhilal Kelebe05 karnımı deştiler resmen ultrasyon başlığı ile bastıra bastıra satajerlere veriyolar bide ilk defa gittim dahada gitmem zaten