Clover Hgemr canim doktor bana hamilelikte cikma ihtimali oldugu icin biz 1 altinda olmasini isteriz demisti.kucuk dozlu ilac baslarmisti be hamileligimin sonuna kadar kullandim 3 cok dusuk bir rakkam mesela ben ingilteredeyim burdaki doktorlar 3un ustune cikmadan muhahale etmiyorlar. Korkma ama doktorunin dediklerini de yap
Hgemr Clover burada 2.5 üstüne çıkmadıkça sorun yapmıyor drlar,bir de T3 ve T4 ile oranı da önemli. Ilk haftalarda sıkıntı oluyor genelde. Drum dahiliyeye yönlendirdi,en düşük dozda ilaç başlarsın kısa sürede düzelir,dedi.
Hgemr Hanife_ doktorum dahiliyeye yönlendirdi en düşük dozu kullanman yeterli olur,son trimesterdesin bebeğe zararı olmaz ama seni rahatlatır.Yorgunluk vs yapar ilaç kullanırsan rahatların,dedi.