Hgemr kadin dogum doktou ilaci yazma canim zaten seni dahilyeye yada endokrine yonlendirir yeni ogrenip yani bugun ogrenip doktora gidersen gec kalmis olmazsin tabiki doktor tsh artisina gore ilacin mg’sini belirler hic sorun yapma benim 16.haftada yukseldi 4,80 idi ilaca basladik noduk filan yoktu triod ultrasonu cekildi ilaci kullandim bir ay deger hemen 2,5un altina indi ve cok sukur her ay ya 1,25 1,50 seklinde devam etti