Kubraonurdmr Kizlaaar kızlar dün gece 11 buçuktan beri sancım vardı sabaha kadar dayandım bugun hastaneye gittim nst de sancı çıktı ama açılma yok hastanede nişanım da geldi şuan evdeyimm 😑 sancılarım devam ediyor açılmam uzun sürmez inşallah
Kubraonurdmr PapatiA evet geceden beri belim ve kasıklarım ağrıyor bebek toplanıyor agri oldukça. Ama hiç geçmedi
Oz_38nur Açılma olmazsa sezeryan ile almaları lazım bebeği riske atmamak adına Allah yardımcımız olsun guzel anneler 37. Haftamıza girdik bizde
Kubraonurdmr Oz_38nur suyum da gelmedi henüz ama bakalım bu geceyi de atlatirim hayırlısıyla inşallah
Kubraonurdmr PapatiA ahh keşke öyle olsa dün geceden beri 7 dk da bir felan sancim oluyor hala geçmedi
Kubraonurdmr PapatiA açılmam yok diye yolladılar ama yarın yine gitcem bi ya geçmiyor hala çünkü bende anlam veremedim
oznuroznur07 Benım makatta baskı var ve sureklı çiş gelıyor hıssı ama cıs yok😂 belım cok agrıyor sırtıma yayılıyor agrısı . Yatsam yatamıyom kalksam yıne aynı . Egılıp kalkarken daha cok hıssedılıyor ama . Doguruyorum mu acaba
Kubraonurdmr oznuroznur07 valla ben 24 saattir çekiyorum dogursam ben doğrurdum heralde 😅 ama yine de doktora gözükmekte fayda var canım hayırlısı
oznuroznur07 Kubraonurdmr aa evet bende ıste 2 gecedır oluyor ama her gece dıgerınden kötü olcak gıbı hıc gecmeyen bısey benımkı plates topuna bındm smdı sırtımda azaldı kasıklarımda basladı