Merhaba hanımlar daha önce medipol Sefaköy hastanesinde doktora gitmiştim ve genel olarak memnun kalmamıştım şimdi ise çevremdeki hastanelerde fotoğrafçı falan sokmuyorlar bu hastane sokuyormuş bu yüzden tavsiye edebileceğiniz doktor var mı gidip memnun kaldığınız